HAPPY VİLLAGE E-TİCARET A.Ş. (“Happy Village”) olarak 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca veri sorumlusu sıfatıyla,
www.happyvillage.com.tr MÜŞTERİ’si olmanız kapsamında işlediğimiz kişisel verilerinizin güvenliğine önem veriyoruz. Bu nedenle sizleri kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin olarak bilgilendirmek isteriz
KİŞİSEL VERİLERİNİZİN İŞLENME AMACI, HUKUKİ SEBEBİ VE TOPLAMA YÖNTEMLERİ
www.happyvillage.com.tr web sitesi üzerinden satın alma işlemi gerçekleştirerek MÜŞTERİ olmanız halinde kişisel verileriniz, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ikincil düzenlemelere uygun olarak aşağıda belirtilen amaçlar ve hukuki sebepler çerçevesinde işlenmektedir.
1. Kimlik Bilgileri
●
İşlenen Kişisel Veriler: Ad, Soyad, Doğum Tarihi, Cinsiyet, T.C kimlik no
●
Kişisel Verileri İşleme Amaçları: Mal / hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi, mal / hizmet satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülmesi, faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi, finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi, iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, iş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetimi, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi, müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi, ürün / hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi, pazarlama ve analiz çalışmalarının yürütülmesi, talep / şikayetlerin takibi, sözleşme süreçlerinin yürütülmesi, reklam / kampanya / promosyon süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla işlenmektedir.
●
Kişisel Verilerin İşlenmesinin Hukuki Sebepleri: Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması, veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması veya açık rıza hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
●
Kişisel Verileri Toplama Yöntemleri: İnternet sitesi içerisindeki elektronik formlar ve sözleşmeler vasıtasıyla toplanmaktadır.
2. İletişim Bilgileri
●
İşlenen Kişisel Veriler: Teslimat Adresi, Cep Telefon Numarası, E-posta Adresi, Ev Adresi, Telefon Numarası
●
Kişisel Verileri İşleme Amaçları: Mal / hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi, mal / hizmet satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülmesi, faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi, finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi, iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, iş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetimi, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi, müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi, ürün / hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi, pazarlama ve analiz çalışmalarının yürütülmesi, talep / şikayetlerin takibi, sözleşme süreçlerinin yürütülmesi, reklam / kampanya / promosyon süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla işlenmektedir.
●
Kişisel Verilerin İşlenmesinin Hukuki Sebepleri: Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması, veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması veya açık rıza hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
● Kişisel Verileri Toplama Yöntemleri: İnternet sitesi içerisindeki elektronik formlar ve sözleşmeler vasıtasıyla toplanmaktadır.
3. Müşteri İşlem Bilgileri
● İşlenen Kişisel Veriler: Talep/Şikayet Bilgileri, Fatura Bilgileri, Sipariş Bilgileri, Müşteri Numarası
● Kişisel Verileri İşleme Amaçları: Mal / hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi, mal / hizmet satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülmesi, faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi, finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi, iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, iş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetimi, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi, müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi, ürün / hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi, pazarlama ve analiz çalışmalarının yürütülmesi, talep / şikayetlerin takibi, sözleşme süreçlerinin yürütülmesi, reklam / kampanya / promosyon süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla işlenmektedir.
●
Kişisel Verilerin İşlenmesinin Hukuki Sebepleri: Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması, veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması veya açık rıza hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
●
Kişisel Verileri Toplama Yöntemleri: İnternet sitesi, çevrimiçi elektronik formlar, sözleşmeler ve çağrı merkezi kayıtları vasıtasıyla toplanmaktadır.
4. Finans Bilgileri
●
İşlenen Kişisel Veriler: Şifrelenmiş Kredi Kartı Bilgileri, Banka Hesap / IBAN Numarası Bilgileri
●
Kişisel Verileri İşleme Amaçları: Mal / hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi, mal / hizmet satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülmesi, faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi, finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi, sözleşme süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla işlenmektedir.
●
Kişisel Verilerin İşlenmesinin Hukuki Sebepleri: Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması veya açık rıza hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
●
Kişisel Verileri Toplama Yöntemleri: İnternet sitesi, çevrimiçi elektronik formlar, sözleşmeler ve çağrı merkezi kayıtları vasıtasıyla toplanmaktadır.
5. Hukuki İşlem Bilgileri
●
İşlenen Kişisel Veriler: Uyuşmazlık Olması Halinde Dava Dosyasındaki Bilgiler, İhtarnameler, Adli ve İdari Makamlarla Yazışmalardaki Bilgiler
●
Kişisel Verileri İşleme Amaçları: Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi, yetkili kişi, kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi, hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi amaçlarıyla işlenmektedir.
●
Kişisel Verilerin İşlenmesinin Hukuki Sebepleri: Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması veya açık rıza hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
●
Kişisel Verileri Toplama Yöntemleri: Adli ve idari makamlardan gelen resmi yazılar ve basılı / elektronik diğer belgeler vasıtasıyla toplanmaktadır.
6. İşlem Güvenliği
●
İşlenen Kişisel Veriler: IP Adresi Bilgileri, İnternet Sitesi Giriş Çıkış Bilgileri, Kullanıcı Adı Bilgileri, Şifre Bilgileri (log kayıtlarında saklanmak üzere), Kimlik Doğrulama Bilgileri, İnternet Erişim Kayıt Log Bilgileri, Çerez Kayıtları
●
Kişisel Verileri İşleme Amaçları: Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi, iş faaliyetlerinin yürütülmesi / denetimi, saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi, veri sorumlusu operasyonlarının güvenliğinin temini, yetkili kişi, kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi, faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi, hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi, mal/hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi, talep / şikayetlerin takibi amaçlarıyla işlenmektedir.
●
Kişisel Verilerin İşlenmesinin Hukuki Sebepleri: “Kanunlarda açıkça öngörülmesi” ile “bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması” ve “ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” ve “Açık Rıza” hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.
●
Kişisel Verileri Toplama Yöntemleri: İnternet sitesi, çerezler, bilgi güvenliği sistemleri ve elektronik cihazlar vasıtasıyla toplanmaktadır.
7. Pazarlama Bilgileri
●
İşlenen Kişisel Veriler: Alışveriş geçmişi bilgileri, anket yanıtları, kişisel yorum, tercih, zevk ve beğeniler, çerez kayıtları, kampanya çalışması, profilleme ve segmentasyon elde edilen bilgiler.
●
Kişisel Verileri İşleme Amaçları: Mal / hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi, mal / hizmet satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülmesi, iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, iş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetimi, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi, müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi, ürün / hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi, pazarlama ve analiz çalışmalarının yürütülmesi, talep / şikayetlerin takibi, reklam / kampanya / promosyon süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla işlenmektedir.
●
Kişisel Verilerin İşlenmesinin Hukuki Sebepleri: “İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” ve Kanun’un 5’inci maddesinin (1) numaralı fıkrası kapsamında açık rızanızın alınması suretiyle işlenmektedir.
●
Kişisel Verileri Toplama Yöntemleri: İnternet sitesi, çerezler, bilgi güvenliği sistemleri ve elektronik cihazlar vasıtasıyla toplanmaktadır.
KİŞİSEL VERİLERİN AKTARILMASI
Kişisel verileriniz,
● Yasal düzenlemenin öngördüğü kapsamda faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi, yetkili kişi, kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi, hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi amaçlarıyla yurtiçinde yerleşik Yetkili Kamu Kurum ve Kuruluşları’na,
● İş faaliyetlerinin yürütülmesi, faaliyetlerinin hukuka uygun yürütülmesi, iç denetim/ soruşturma / istihbarat faaliyetlerinin yürütülmesi, lojistik faaliyetlerinin yürütülmesi, mal / hizmet satın alım süreçlerinin yürütülmesi, mal / hizmet satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülmesi, mal / hizmet üretim ve operasyon süreçlerinin yürütülmesi, tedarik zinciri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi, iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, talep ve şikayetlerin takibi, finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi, mal / hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi, ürün / hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi, pazarlama ve analiz çalışmalarının yürütülmesi, reklam / kampanya / promosyon süreçlerinin yürütülmesi, sözleşme süreçlerinin yürütülmesi, stratejik planlama faaliyetlerinin yürütülmesi, veri sorumlusu operasyonlarının güvenliğinin temini, saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi amaçlarıyla yurtiçinde yerleşik, İş Ortakları’na, Grup Şirketleri’ne, İştirakler ve Bağlı Ortaklıklara, Tedarikçiler’e .
Gerekli idari ve teknik tedbirler alınarak aktarılmaktadır.KİŞİSEL VERİLERİN SAKLAMA SÜRESİ, SİLİNMESİ, İMHA EDİLMESİ VE ANONİM HALE GETİRİLMESİ
Happy Village tarafından işlenen kişisel verileriniz, kişisel veri işleme amacının ortadan kalkması halinde veya mevzuatın öngördüğü saklama süresinin dolması ile birlikte tarafımızca hukuka uygun olarak imha edilecektir.
KİŞİSEL VERİLERİNİZE İLİŞKİN HAKLARINIZ
Veri sahibi olarak Happy Village’ye başvurarak;
● Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
● Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
● Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
● Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
● Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemlerin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
● İşlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemlerin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
● İşlenen verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
● Kanunu’ un 7. maddesinde yer alan şartlar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini ya da yok edilmesini isteme, yapılan düzeltme, silme ya da yok etme işlemlerinin kişisel verilerin paylaşıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini talep etme,
● Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahipsiniz.
Kişisel verileriniz ile ilgili başvuru ve taleplerinizi dilerseniz internet sitemizde yer alan
İlgili Kişi Başvuru Formu aracılığıyla;
● Islak imzalı başvuru formu ile kimliğinizi tevsik edici belgelerle birlikte, “ÖREN 75.YIL CUMHURİYET MAH. OVA SK.NO:9 İÇ KAPI NO:2 KEMALPAŞA/İZMİR” adresine bizzat veya posta yoluyla başvurarak,
● Kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza ya da mobil imza kullanmak suretiyle happyvillage@hs01.kep.tr kayıtlı elektronik posta (KEP) adresine göndererek,
● İlgili Kişi tarafından HAPPY VİLLAGE E-TİCARET A.Ş.’ye daha önce bildirilen ve sistemimizde kayıtlı bulunan elektronik posta adresinden
info@happyvillage.com.tr adresimize göndererek,
HAPPY VİLLAGE E-TİCARET A.Ş.’ye iletebilirsiniz.
Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ uyarınca, İlgili Kişi’nin, başvurusunda isim, soyisim, başvuru yazılı ise imza, T.C. kimlik numarası, (başvuruda bulunan kişinin yabancı olması halinde pasaport numarası), tebligata esas yerleşim yeri veya iş yeri adresi, varsa bildirime esas elektronik posta adresi, telefon numarası ve faks numarası ile talep konusuna dair bilgilerin bulunması zorunludur.
İlgili Kişi, yukarıda belirtilen hakları kullanmak için yapacağı ve kullanmayı talep ettiği hakka ilişkin açıklamaları içeren başvuruda talep edilen hususu açık ve anlaşılır şekilde belirtilmelidir. Başvuruya ilişkin bilgi ve belgelerin başvuruya eklenmesi gerekmektedir.
Talep konusunun başvuranın şahsı ile ilgili olması gerekmekle birlikte, başkası adına hareket ediliyor ise başvuruyu yapanın bu konuda özel olarak yetkili olması ve bu yetkinin belgelendirilmesi (vekâletname) gerekmektedir. Ayrıca başvurunun kimlik ve adres bilgilerini içermesi ve başvuruya kimliği doğrulayıcı belgelerin eklenmesi gerekmektedir
Yetkisiz üçüncü kişilerin başkası adına yaptığı talepler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Kişisel Verilerinizin İşlenmesine İlişkin Talepleriniz Ne Kadar Sürede Cevaplanır?
Kişisel verilerinize ilişkin hak talepleriniz değerlendirilerek, ilgili departmana ulaştığı tarihten itibaren en geç 30 gün içerisinde cevaplanır. Başvurunuzun olumsuz değerlendirilmesi halinde, gerekçeli ret sebepleri başvuruda belirttiğiniz adrese elektronik posta veya posta yolu başta olmak üzere eğer mümkünse talebin yapıldığı usul vasıtasıyla size iletilir.